dinsdag 20 november 2007

Gelukkige verjaardag ma

Ons ma wordt eenenvijftig
Jaja, dat is al deftig

Klink maar met de glazen wijn
Spijtig dat we er niet bij zijn

We vieren het binnen 2 weken
Hier samen in zuidelijke streken

Ma, een hele gelukkige verjaardag he...



Toon, we mogen natuurlijk niet vergeten jou een gelukkige verjaardag te wensen. Wij wensen voor jou dat je dit jaar weer vaak het podium van dichtbij moogt bekijken en dat ge veel kussen moogt krijgen van ferme bloemenmeisjes...

17 opmerkingen:

elly zei

Bedankt Liesbeth en Weking, ben er keiblij mee
dikke kus maxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

chantal zei

En wok van hier nen jele gelukkigen ej ma
xxxxxxxxxxxxxxxx

chantal zei

Had ik et gewete, khad mn eige uitgenwodigd ...

Anoniem zei

schonen dikken teen Weking!

Anoniem zei

die ander drie zijn pertang ook nie mis vinnek

Anoniem zei

Sech Elly nen hele gelukkige verjaardag hee !!!

Lebber!!!!xxxxxxxx

en nog efkes ,....ik vin da filmpke echt de max

Liesbeth & Weking zei

en mijn tenen? Die zijn weer ni goed genoeg of wat?

chantal zei

Toch wel,ikke perswonlek vin die wok jeel schwon.

chantal zei

Anders strak wer nen hwoop gebleit en ambras int uishouwe.

elly zei

Seg Ils en Chantal ik hem wook schwoon tjene zenne ge moet mij ni onderschatten he.
Allee allemaal nog ne superdikke kus en Ils probeert uw evenwicht te houwe agge op een barkruk zit, gedraagt uw eige een bitje daar in Thailand he, aas zulle wij is moeten komme kijken he Chantal

Anoniem zei

Oh schwoon tjenen da zien ik geire wer

Anoniem zei

die korte stoempkes on jou voeten zijn da geen zwanworstjes Liesbeth???

We hebben daarstraks nen aap uit onzen hof gejaagd want het was een beetje nen vandaal .

alee , ik moest dan ineens aan jullie denken ,....

ene achet persee wilt weten , kheb hier nog maar twee pintjes gedronken op den tijd dak in thailand ben maar toen ben ik wel van die kruk gevallen , tja

Liesbeth & Weking zei

en hedde da vetbolleke op mijne voet ook gezien? Pertang wok schwon aj...

chantal zei

Hmmm zwanworstjes, das lang geleje, mar dan lifst zonder vetbollekes.

Anoniem zei

é453gfßewlkhgjbnm
llöö-..w8+sq....aÄ
####x


"Ik moet iets schrijven voor nonkel Weking en tante Liesbeth
Ik weet begot ni ..."
Vertelt Tove me terwijl ik een poging doe om iets op de computer in orde te brengen. Even alles geminimaliseerd, jullie blog geopend en de tekst hierboven is het resultaat. (Begot is een woord dat ze van mij heeft gehoord en dat vind ze een geweldig woord.)
öedy

Groetjes

Anoniem zei

En dat is dan een opgekuisde versie, want niet alles nemen ze aan. Vooral al die vreemde tekens ertussenin waren een probleem.

Anoniem zei

Ѕuperb blog! Do уou hаvе any hints foг
aspiring wгiters? I'm planning to start my own website soon but I'm а
little lоst οn eѵerything.
Woulԁ you adviѕe staгtіng ωith a free
platfoгm like Wοrdprеsѕ
or go fοr a pаіd option? There аre so many choices out there that
I'm totally overwhelmed .. Any ideas? Many thanks!

My webpage :: minimalist running shoes