donderdag 16 augustus 2007

Bryce Canyon

dag 36: donderdag 16/08/07

Bryce Canyon: hoe mooi kan de natuur toch zijn. Prachtig, echt prachtig. We hebben geprobeerd foto's te maken, maar het is onmogelijk om dit op een klein papiertje te vatten. Ik zou zeggen: "Komt dat zien, komt dat zien."
We zijn ook al eventjes door Zion gereden, maar gaan morgen echt in de Canyon duiken. Dan hoor je meer van ons...
Vandaag hebben we het thuisfront nog eens kunnen contacteren met een ongeveer 1 uur-durend telefoontje. Toch altijd leuk om eens te horen hoe het op Nieuwmoer altijd lekker z'n gangetje blijft gaan...

groeten aan iedereen,

Liesbeth en Weking

17 opmerkingen:

Anoniem zei

de groetjes vader

wardwouters zei

Hallo!Jong gehuwde, ik wens julie een goede reis en behouden thuiskomst. Als ge soms in Silicon valley komt doe dan Bill Gates de groeten van mij. Daaag

Anoniem zei

konijn me pruimen, ge zijt nog nen dag vergeten als get mij vraagt.

Anoniem zei

Hoi Liesbeth en Weking,

Het is nu maandag 20 augustus en ik zit nu aan de rand van Bryce Canyon, samen met mijn vriendin uit Belgie, die een weekje overgekomen is. We komen net van Zion. Daarna gaan we waarschijnlijk ook naar Grand Canyon. Tegen zaterdag moeten we terug in Vegas zijn en vandaar ga ik alleen verder richting westkust.
Hopelijk komen we elkaar nog ergens tegen.
groetjes,

Jurgen

Anoniem zei

En had er iemand iets aan miss phaidon gevraagd ???

Anoniem zei

ja ikke!
Het recept voor konijn mé pruimen zou ik willen .

Liesbeth & Weking zei

miss phaidon,

Welke dag aub? en konijn met pruimen, kunt ge dat klaarmaken op een klein campingvuurke?

Anoniem zei

dag 29, en konijn me pruimen lukt wel op een campingvuurke alst een klein konijntje is. De vraag is of ge wel genoeg pruimen ga vinden daar.

Anoniem zei

Pruimen genoeg, maar waar blijft het recept ?

de groetjes, vagina.

chantal zei

En kan er gen (zinnig) verhaaltje mjer af ?

Anoniem zei

Hoi,

Ik zit nu in San Jose (California) en blijf hier tot woensdagmorgen. Mijn moto krijgt morgen een welverdiend onderhoud. Dan vertrek ik naar Redwood NP om daarna verder naar het noorden te trekken. Eindbestemming tegen 5 september is Seattle.
Kom ik jullie nog ergens tegen?

Groetjes,

Jurgen

Anoniem zei

Sorry Jurgen maar mij kom je nie tegen of ge moet eeen klein stukske verder rijden .

en Chantal , moei uw eigen nie zo , zelfs vanuit Spanje kunde uwe mond nog nie houden ;-)

Sech , Liesbeth en Weking ge moet nie hardnekkig uwe grote mond houden he , we weten toch dat da jullie nie lukt

groetjes
Elly Wouters (die van de regina )

Anoniem zei

Ils ge moet in mijne naam hier niks op zetten hé, het is al erg genoeg dat ge bij ons thuis stiekem foto's komt maken van mij.
Als ge da nog eens doet vertel ik het tegen iedereen van da konijntje hé.
Chantal wat zitte gij daar te doen in Spanje?? ge zijt precies altijd weg of onderwege

Anoniem zei

Ons Liesbeth en Weking zitten in
Mexi mexi mexi iiiiiii coooooooo
ze hebben een slechte internetverbinding maar zo gauw ze kunnen zetten ze er iets op.
Chantal en Ils gullie kun ni verdragen dat ik op de site van Martine Van Hooydonck zit hé, ik zet er iets op en onmiddellijk zijn de twee troela's er ook wer.

Anoniem zei

Is Esmeralda Wally ook een dochter van den Eddy, da wist ik ni, ik dacht altijd da zullie Marina enig kind was.

Anoniem zei

Konijn me pruimen, kookboek van den boerinnenbond op blz 438 of 363 voor al de geinteresseerden.

chantal zei

Yo estudio español en España. Mar ni getreurd nog een dikke week, en dan zennek weral trug.
Tsja, Elly, die troelas zitten overal ej, mar kzal veur de rest mar ni verklappe op welke andere, duistere sites dak jouw al zen tegegekomme zeker ?
En now nog iemand die mij de kookboek van den boerinnenbond kadow kan doen se, en we zen vertrokke ...