donderdag 1 november 2007

Terug in Ecuador

dag 112: woensdag 31/10/07

Vanmorgen heeft de Weking de moto gaan ophalen en die zag er ook nog uit zoals tevoren. We zijn er dan maar weer opgestapt om eventjes terug noordelijk te rijden om het monument van de evenaar te bekijken. Dan hebben we terug heel Quito moeten doorkruisen om uiteindelijk in een klein dorpke een hotelleke te nemen. Vandaag hebben we voor de eerste keer, sinds we ze gekocht hadden, onze regenpakjes mogen gebruiken en ze hebben hun vuurdoop doorstaan.

dag 113: donderdag 01/11/07

De mensen worden kleiner, de klederdracht wordt kleurrijker, de lama´s duiken steeds meer op, passen van 3500m worden een gewoonte... Jaja, we zitten echt in de Andes. Maar wij vinden dat niet erg, want het is schoon, schoon, schoon...
Vandaag hebben we goed doorgereden en zijn we in Cañar aanbeland. We zijn gestopt vlak voor een pas van - jaja, weeral - 3600m omdat het er nogal regenachtig uitzag. Het is hier ook goed koud, dus doen we die pas morgenvroeg wel als de zon er - hopelijk - nog een beetje is en het droog is.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

rtante liesbeth en nbmnmmmoo


nkel weeking

Anoniem zei

Tove kan het toch nogal eens zeggen he.
Mooie foto's en een plezant verhaal.
dikke kus xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

Amai ,
tis echt dus officieel nu da gullie zot zijt ;
Eindelijk iets da we kunnen geloven zonder da we meer bewijzen nodig hebben .....
Dietwin, van mij ook nog nen hele gelukkige verjaardag hee en moeste ne keer naar Krabi vliegen dan komme kik ook nen goeiendag zeggen ......of de crew mag bij ons ont zwembad(je) komen liggen om cocktails te drinken op kosten van de airline

Sech mannekes , equador was mijn favoriet zuid amerikaans land ,;;;laat weten of da op dees moment nog altijd een van mijn favorieten is hee

soigneertmekaar en van mijn dan ook nen dikke kus want anders krijg ik weer comentaar van Chantal ;-)

XXXXXXXXXX

chantal zei

Ikke comentaar ? Kom mar ier mej uw schrale kake, kzal er wok een kuske op geve x

chantal zei

Jeen in precies wa weinig ni ?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zow ze !

Anoniem zei

Ils van mij ook ne dikke kus en allee voor Chantal ook want aas blet ze wer
Chantal hedde gij al ne hangmat gereserveerd bij Ils?? ikke wel
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx now doen uw kaken zeer he

Anoniem zei

Liesbeth ik weet niet of ge de leste tijd nog op Ils hare website gekeken hebt??? Dan zeggen ze dat gullie zot zijt, amaai.

Liesbeth & Weking zei

Amai, ik moet hier al nen dwijl aan mijn voeten leggen omdat jullie kwiel al van mijn kaken drupt... Dat moet nou ook ni he mannen.

Ma, dat Ils zot was dat wist ik al langer wer. Daar zijn zelfs geen bewijzen voor nodig.

Anoniem zei

HEYHEYHEY? PASOP HE IK KAN DA HIER LEZEN HEE .
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

ALAI DAN